Tuesday, August 18, 2009

Testimoni "TURUN 2kg IN JUST 4 DAYS!!"

Smlm aku kol Mrs.A sbb ari ahad lps dia ada kol tp aku xangkat coz enset aku problem..(tensen tol..enset baru tp da rosak itu ini)..sembang2 nye sembang aku pun tanya la dia ape perkembangan dia semenjak dia mkn JM5 ni...dia kata mula tu dia xbrape ske sgt rasa dia manis2 tu tp lelama ok lak...then dia kata da mkn 4 ari n supprisingly dia turun 2kg. FYI, Mrs.A ni amik pakej trial (7 sachet rm70).

terkejut gak la...sbb mula2 tu dia kata mmg dia xlarat nk follow diet btol2...tp aku nasihatkan dia utk mkn kerap tp dlm kuantiti kecil...Mrs.A ni sbnrnya baru abis pantang n sedang nyusukan anak so kalo mkn tu kn la amik mknn yg berkhasiat..

aku tanya gak pasal kesihatan bb dia...ok ke x?ade side effect ke x?dia kata mula2 tu bdn bb dia panas2 skit...tp skang katanya da ok..itu aku xpastila nape bdn dia jd gitu...nnt aku cuba tanya Dr.

then pg ni punya cite lak..

Mrs.W order lg one more kotak utk sedara dia...sedara dia ni pun nyusukan ank tp dia kata kn campur susu tin sbb dia xtahan lapar after susukan ank....aku nasihatkan dia utk terus susukan ank dia ngn Susu Ibu (lg cepat penurunan berat badan)..oleh itu aku kasi ini menu utk dia amalkan....cuba scroll bawah..utk sesapa yg nk follow bole follow..ni la cara aku mkn seharian kalo korang nk tau.tp kadang2 tu aku bantai gak KFC or Pizza coz sumtimes aku lemah iman..tp bkn mkn smpi 3 ketul ok...NO NO NO! mkn seketul je ckp la..ckp lepas gian je.
.
.
.
.
Sarapan
Jam 8.00 am
Menu
Nasi putih @ nasi lemak 1/2 mangkuk
Sambal 1 sudu
Ayam @ telur 1 ketul/biji
Air suam

Pam susu (leh dpt 6-8Oz)

Minum pagi
Jam 10.00 am
Menu
Air milo/horlick
Biskut Highfiber 3/4keping

Tgh hari
Jam 12.00 / 12.15pm
Menu
Jus Mate 5

Minum air masak byk2

Petang
Jam 3.00pm
Menu
Buah/kekacang
Air milo/horlick

Pam Susu (leh dpt 6-8Oz)

Blk Kerja terus susukan Baby Damia

Makan Malam
Jam 6.00 - 8.00pm
Menu
Sup sayo sawi + buah
@
nasi 1/2 mangkuk
ikan ato ayam
air suam

Susukan Baby Damia (direct feed)

Minum Malam
Jam 10.00pm
Menu
air horlick/milo/longan+kurma merah (tambah susu)
roti wholemeal 2 keping

Tido.......................................kalo terjaga minum air masak..........tido......................susukan Baby Damia....tido...


Air longan...aku minum utk tambah stok susu...

No comments:

Post a Comment