Sunday, August 2, 2009

Testimoni JM5

PN. ARMANISAH

Saya memulakan hari pertama dengan JUS MATE 5 pada 11 Ogos 2008. Pada masa itu berat saya adalah 63kg dengan ketinggian 150cm dan ukur lilit pingang 33’. Berumur 32 tahun dan ibu kepada sepasang cahaya mata. Bekerja sebagai seorang kerani dan gemar kelihatan kemas serta bergaya setiap kali hadir ke pejabat.

Penambahan berat badan saya yang mendadak kebelakangan ini menghalang saya untuk berfesyen. Teguran dari kawan sepejabat menjadikan saya kurang keyakinan diri dan paling malang sekali ada yang menyangka saya mengandung kerana perut saya kelihatan membuncit. Malunyerrr….

Saya mengenali JUS MATE 5 melalui internet. Yakin dengan produk yang ditawarkan dan harga yang berpatutan saya terus membeli 3 kotak JUS MATE 5. Tidak menjadi masalah pada saya untuk menjadikan JUS MATE 5 minuman harian kerana rasa dan baunya tidak memuakkan.

Apa yang paling menggembirakan, saya masih tetap dengan rutin harian saya dirumah memasak makanan dan membuat kuih dan kek kegemaran anak-anak dan suami. Saya lebih bertenaga di bulan puasa dengan hanya mengambil 1 paket JUS MATE 5 semasa bersahur. Hasil daripada amalan diet saya dengan dibantu JUS MATE 5, tiga minggu pertama berat saya 59.5kg dan pinggang 32. Tiga minggu kedua berat saya 56kg dan pinggang 30’ dan tiga minggu akhir berat 53.5kg dan pinggang 28.

Saya masih mengambil JUS MATE 5 seminggu sekali dan menggamalkan cara pemakanan yang disyorkan. Kawan sepejabat perasan dengan perubahan berat badan saya. Saya mengambil peluang ini untuk menyebarkan kepada mereka kebaikan JUS MATE 5 dan mula berjinak jinak untuk menjadi pengedar. Kini saya gembira kerana boleh mengayakan pakaian yang saya gemari. Terima kasih JUS MATE 5, terima kasih DR.ROZMEY dan terima kasih semua warga HERBA PRIMA SDN.BHD.


Oleh: Armanisah Bt Ahmad

No comments:

Post a Comment