Wednesday, August 12, 2009

JM5 dan Ibu Mengandung

Bagaimana jika pengguna produk ini mengandung tanpa disedari. Adakah selamat untuk kandungan mereka jika mereka terus mengambil JDM5 tanpa menyedari yang mereka telah mengandung?


Soalan di atas pasti akan ditanya oleh mereka yang sedang merancang untuk mengandung. Saya bawakan jawapn dari Dr Rozmey untuk persoalan di atas.


JM5 mampu membantu menyuburkan wanita mandul dgn meningkatkan kematangan meosis satu pada tahap metaphase dan serta meningkat aktviti ovari. Ramai pengamal JM5 yg mandul sudah hamil. JM5 selamat, utk ibu dan bayi.


Namun, ibu mengandung dilarang utk diet,..kerana ini bertentangan dgn fisilogi normal perubahan mengandung, yg memastikan ibu dan anak mendapat zat secukupnya, dan kenaikan berat semasa mengandung adalah kerana perkembangan bayi dan saiz sel-sel ibu utk persediaan secukupnya selama tempoh mengandung dan bersalin serta proses susuan bayi.

1 comment:

  1. sekarang doktor pakar O&G tak pakai pun perkataan mandul, doktor patut guna perkataan tidak subur, mandul semula jadi tiada telur. Perkataan mandul sgt mengguris pada pasangan yg kurang atau tidak subur yg sedaya upaya mendapatkan anak.. dan kebykan mereka bertubuh besar...

    ReplyDelete