Wednesday, September 16, 2009

Selamat Hari Raya...

Salam,

Aku ucapkan Selamat Hari Raya buat sume rakan2 yang mengenali diri ini...semoga Aidilfitri kali ini amat bermakna buat kalian sebagaimana ia amat bermakna buat aku...

Aku doakan kalian selamat bepergian dan kembali semula...harap2 korang pandai2 la jg keselamatan diri di jalan raya mahupun ketika bermain mercun/bunga api...Walaupun kekadang biler baca/tengok news pasal engkorang yg main mercun tu aku sebenarnya xde ayat lain da nk kata, mesti aku akan kuarkan ayat ni "padan muka korang,gatal sgt main tu nape?xsayang jari?xsayang mata?xsayang nyawa?" aku ni mmg cabul mulutnya..tp geram je bile dgr/tgk bite2 camni...tiap2 thn mesti ada kes ni.kalo nk main gak mercun or bunga api tu, pls la berhati2..kalo bole xpayahla main.BAHAYA!!!

Buat teman2, bos2 aku...aku mohon maaf atas segala kekhilafan aku selama aku mengenali n bekerja dgn kalian..segala tutur kata yg straight forward,yg mengguris n menghiris hati,segala perbuatan yg sengaja or xdisengajakan tu...aku mohon beribu ampun.

Buat mama n ayah, aku mohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki,sepanjang hidupku ini telah menyeksa batin kalian merisaukan anakmu yg sorang ini..telah anakmu ini usahakan agar buat yg terbaik buat kalian...maafkan segala kata2 & perbuatan anak mu yg sorang ini...bukan niat dihati nk melukakan hati mama n ayah...terima kasih buat ayah n mama yg telah membantuku dlm bertatih di alam rumah tangga yg serba asing buatku...

Buat suamiku tercinta...ayang minta maaf byk2 kat abang..ayang sedar segala khilaf ayang selama ini namun xdapat tertahan segala tingkah buruk ayg itu...ayg tidak terniat.maafkan segala kekasaran dan kekurangan diri ini...Terima kasih buat abang yg sudi bersabar dlm membimbing tingkah laku yg serba serbi kurang...ayg tau ayang tegas,kekadang rajuk tanpa sebab,sifatku yg kompleks...inilah ayang yg abang kenal sejak kite dibangku sekolah..maafkan ayang zahir & batin..

Buat anak kecil ku Damia Zulaikha...thn ni mama n baba berabis sakan kat baju n segala persiapan utk anak mama ni.....xpe,naluri ibu n bapa yg sentiasa nk yg terbaik buat anak2..Tahun ni raya mama n baba sgt2 bermakna dgn kehadiran mu..anak mama n baba ni membesarla jd org yg berguna, taat pada org tua,jd la insan yg bijak cerdik,hormat pd semua org, dan yg plg utama ingatlah n taatlah pd Allah swt. Semoga masa depan anak mama cerah & gemilang.

Mohon Maaf Zahir & Batin...

Selamat Hari Raya....

No comments:

Post a Comment