Monday, September 28, 2009

Aku turun lg ke?

wahaha...aku turun 1kg je yg last ni...masa raya sminggu aku xamik jus mate...tlupe nk bwk blk.ni pun aku xstart blk lg...arini la kot aku continue...stok pun da tinggal bp je ni..awal bln nnt nk order lain..huhu

nk story mory skit cite raya kat sini...

time beraya ritu aku ngn mama aku g beraya separate walopun kami blk kg yg sama...mama aku g cite kat org kg kata aku amik jus mate 5...da turun 10kg...ape lg, sedara mara aku punya la excited nk jupe aku nk tgk...padahal time aku gemuk tu dl mn la aku blk kg...so depa xde la nmpk sgt keberkesanan jus ni..lain la kalo depa bukak blog ini baru derang tau....tp derang terkejut gak la aku turun smpi 10kg...jgn xtau ye, akak pki baju raya thn lepas ye...da muat blk..huhuh jimat duit akak..heh ;P

ada jugak la yg excited nk beli seterusnya nk jd pengedar kat kg tu...huhu, aku angguk je la iyekan aje hasrat murni mereka itu...kukuku...tp so far xde lg yg kol aku blk nk kompemkan order...so aku anggap mungkin mereka rasa kurang kemampuan nk beli kot...maklumla, time raya byk duit lebur entah kemana,kan?byk nk pki duit after raya ni..tol x?

ada yg mtk nk free test sepeket dua...wahhhh sepeket tu rega rm10 tau...xkan la aku nk bg free2 kot?sayang woooo.buat aku bg korang xnk beli lak nnt rugi sey.nk pos lg..wahhhh kedekut sudah aku ini...bkn nk berkira, tp stok aku pun tggl skit sudah..

oh ya...ni nk story bab komisen lak..

sehari sebelum aku blk kg (hari jumat ) asben aku g cek n kuarkan duit aku kat bank...dia mmg tau duit aku ada bp dlm bank (sedangkan akupun xtau bp duit aku) dia kata duit bantuan rm250 da masuk..pastu dia kata duit komisen aku jual jus mate tu pun da masuk...huhu...rezeki raya la ni.dia kata duit aku masuk rm360...huhu kire ok la tu...jual 4set dpt rm360..

tp duit tu da abis aku sedekah entah kemana...bg duit raya kat bebudak la, beli cermin n pasu kat ayer hitam la, mkn2 la,myk keta la hape la...tup2 duit after raya buat belanja tggl la ciput2 ngam2..ada lebih skit aku masuk bank anak aku...tp suke gak la sambil2 aku blogging ni ada gak yg nk order, jd la side income walopun skit2 kira ok la nk wat tambah2...

*byk je nk story pasal raya ni tp nnt la dl.xtau nk start mn da.

No comments:

Post a Comment