Sunday, September 13, 2009

Kisah Terbaru!!!Jadi Perhatian Rakan Sekuliah

JITRA, 14 Sept (HPM) - "Selepas minum Jus Diet Mate 5 (JDM5), saya mula jadi perhatian rakan-rakan sekuliah.mereka tegur saya semakin kurus dan cantik," kata Noor Yuhanis Abdul Aziz, 23, yang baru saya tamat pengajian di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM).

Bekas pelajar jurusan Biologi itu berkata beliau mula mengambil jus itu pada Mei lalu apabila berat badannya mencecah 66 kilogram (kg).Katanya apabila di dalam kelas beliau hilang keyakinan diri untuk belajar serta bergaul dengan rakan-rakan kerana tidak dapat menggayakan pakaian yang cantik seperti pelajar lain."Saya memang teringin nak pakai baju cantik-cantik tapi apabila nak beli tak ada pula saiz saya, kehampaan itu membuatkan saya terfikir untuk menurunkan berat badan," katanya.

Menurut beliau kakaknya yang menjadi pengedar produk HPM mencadangkan beliau mengambil JDM5.Setelah minum selama lima minggu berat badannya turun kepada 55 kg.Malah kulit beliau juga bertambah cerah dan halus. "Saya pun mula menggayakan baju yang saya suka, rakan-rakan sekuliah mula tegur yang badan saya semakin kurus.

Mereka juga perasan jerawat di muka saya juga semakin kurang."Perubahan ini saya kongsi dengan rakan-rakan, saya beritahu mereka saya minum JDM5," kata Noor Yuhanis.Sejak itu, beliau pula menjadi pengedar JDM5 di kampus UKM.

Produk HPM menjadi pendapatan sampingannya walaupun masih belajar.Dengan ketinggian 164 cm, Noor Yuhanis telah mendapat berat badan ideal dan kini beliau beralih menggunakan DRII pula untuk kulit yang lebih cantik dan cerah.

No comments:

Post a Comment