Monday, November 23, 2009

New Update....22/11/09

Lama xupdate pasal diri sendiri...asik update info je...rini aku nk update kat korang la gamba terkini aku...hehe

Disebabkan aku xsiapkan baju tema yg dibagi oleh pengatin...aku pki je la bj tunang aku yg kaler ungu ni...nasib leh pki lg...masa aku tunang dl tahun 2007 time tu berat aku sekitar 55kg-57kg je..

Dan aku boleh merlaram pki selendang sbb muka aku da xberapa chubby...huhu.. kn la follow trend skit2 kan? Cantik x? ;P

Kini aku xlg setembam suami aku...ngeee...tp pipi aku tu mmg maintain "botox"..heee

Ni gamba masa bertunang dl, dgn baju yg sama...xberapa clear sbb amik ngn enset...gamba lain aku xtau save kat mn...

Buat masa ni...aku da xmkn JM5 ni...tgh tunggu period dl..sbb aku da xpergi pusrawi utk amik suntikan pencegah kehamilan...aku amik kat klinik plak..tp doctor ni kata kn tunggu period dl..dlm tempoh 5 hari pertama period baru dia bg inject...

Lg pun suami aku kata xyah kurus2 sgt...da ok da...mungkin aku akan consider untuk benti mkn jm5 n continue with healthy life style...Yeah...aku xmo gemuk blk da..!!

No comments:

Post a Comment