Tuesday, November 24, 2009

Dr.Silky , dR8 , dR-Hepar , dRQ10 , dR-Betes & dR101

Kini, Dr. Rozmey tampil lg dengan barisan produk2 terbarunya...Seperti biasa, variasi produk terbarunya adalah berkaitan dengan penjagaan kesihatan dan kecantikan...

Produk2 tersebut adalah Dr. Silky, dR8 , dR-Hepar , dRQ10 , dR-Betes dan dR101

Secara ringkas mengenai produk :

dR Silky
Satu lg produk kecantikan wanita yang mampu menjaga kesihatan dan kecantikan wanita luar dan dalam. Formulasi ajaib ini adalah hasil penyelidikan dan pemerhatian Dr.Rozmey yang menggabungkan ramuan terpilih yang bertindak secara sinergi merawat bentuk badan dan kulit wanita. Kebolehan dR.Silky membentuk pinggul dan payu dara memberikan keyakinan dan kepuasan pada wanita dan kini ia mampu dimiliki.
(*Produk ni mmg best n laris sekarang sbb ia berfungsi serentak membentuk tubuh badan disamping menjadikan kulit anda cantik berseri!!)
dR 8
Satu formulasi hebat untuk membantu pengguna yang mengalami masalah penglihatan. Ia merupakan sejenis minuman kesihatan yang terhasil dari penyelidikan dan kepakaran Dr.Rozmey. Ia terbaik, berkesan, murah dan selamat digunakan.
dR-Hepar
Anda ada masalah hati?Cubalah rawat ia dengan dR-Hepar..Jus herba yang merawat masalah hati yang tercedera akibat radikal bebas di dalam badan. Gabungan beta-Carotene, susu 'Thistle', selineum dan N-acetyl-cycteine (NAC) telah mampu membantu memulihkan kecederaan awal hati akibat keradangan hati (hepatitis), cirrhosis dan pelbagai keradangan hati. Formulasi ini telah mengambil masa selama 10 tahun untuk disiapkan dan digunakan dengan selamat oleh pengguna.
dRQ10
Bagi anda yang mengalami masalah lemah jantung dan serangan stroke, bolehla mencuba produk dRQ10 ini. Ia merupakan minuman kesihatan yang mengandungi Omega 3, serbuk biji anggur Gingko Biloba, Omega 6, Vitamin E dan Green Tea...
dR-Betes
Peghidap kencing manis kini tidak perlu lagi risau...dengan terhasilnya dR-Betes anda kini boleh menarik nafas lega..Formula ringkas ini mampu memberikan rasa kenyang dan mengaktifkan tahap guna gula oleh sel-sel.
Pemanis yang tidak meningkatkan tahap gula dalam darah ternyata mampu menurunkan tahap gula dlm badan. Kebolehannya mengaktifkan sel-sel pancrease untk menghasilkan insulin telah membantu normalkan tahap gula dalam darah. Ramuan yang diadunkan dlm dR-Betes ini mampu menghasilkan tenaga dari gula yang terkandung dalam badan, memberikan rasa kenyang dan membentuk otot-otot baru dan mengurangkan sel-sel lemak (bermakna, ia juga mampu berfungsi seperti JUS MATE 5 yang mampu menurunkan berat badan). Ini membolehkan metabolisma badan berlaku secara maksimum dan dapat pula meningkatkan pengeluaran insulin dan mengurangkan rintangan pada insulin.
dR101
Adakah anda sentiasa berasa letih, pelupa tidak fokus, kurang daya fikiran dan tidak bersemangat? itu tandanya anda perlu merehatkan dan menyegarkan minda anda..Milikilah dR101 kerana ia merupakan jus minuman untuk kerehatan dan kesegaran minda dan membantu mencergaskan minda.

No comments:

Post a Comment