Thursday, November 5, 2009

Enot , turun dari 126kg ke 121kg dlm masa 3mggu



JITRA, 4 Okt (HPM) – Pengarah Urusan Herba Prima Markerting Sdn.Bhd (HPM) Dr. Che Rozmey Che Din bersedia menaja Jus Diet Mate 5 (JDM5) kepada pelakon pelawak wanita terkenal tanah air iaitu Enot atau nama sebenarnya Alliza Abdullah, 31.
Menurut Dr. Che Rozmey tajaan itu diberikan kepada Enot kerana beliau merupakan pengguna baru JDM5.
“Penajaan ini adalah sebagai langkah saya meluaskan lagi pemasaran kepada golongan artis yang sememangnya sudah terkenal dan menjadi idola masyrakat.
“Jika orang dah tengok Enot kurus nanti pasti secara tak langsung beliau akan mengwar-warkan bahawa beliau telah menggunakan produk Dr,” kata beliau.
Selain Enot, HPM turut menaja Doc-K kepada suaminya iaitu Zainal Abidin Mat Nor, 38, berikutan suaminya sering mengalami bengkak badan selepas latihan di pusat gym.
Sementara itu, Enot berkata beliau mengucapkan terima kasih kepada Dr Rozmey kerana sudi menaja produk HPM kepada beliau dan suami.
Katanya selepas menggunakan jus itu selama tiga minggu, berat badannya turun daripada 126 kg kepada 121 kg.
“Saya suka minum jus ini kerana ia tidak memberi kesan sampingan seperti produk lain yang pernah saya ambil sebelum ini…contohnya apabila saya shooting drama, saya selalu cirit birit... ia memang mengganggu lakonan saya di set pengambaraan.
“Namun apabila saya guna JDM5, memang tak ada kesan sampingan langsung, malah berat badan saya tetap turun walapun kadang-kadang saya terlupa minum jus itu,” katanya yang bakal menjayakan satu rancangan realiti TV tidak lama lagi

No comments:

Post a Comment