Thursday, July 23, 2009

Ooops...da gaji nih..nk JM5?

Sempena gaji ni ramai lak yg bertanya pasal JM5 ni..ok ke?berkesan ke?sesuai ke?hmmm..nk try la tuh...!

Kalo tanya berkesan ke x?jawabnya mmg la berkesan...mcm aku mula2 try dl, 2 3 ari je da turun 1kg, 10 hari turun 3kg..walopun aku kerap skip berat tetap maintain xnaik2 da...ok la tukan..?

Cuba tgk dlm paper METRO, kan ada iklan testimoni2 JM5. Punya la ramai yg da try dan ternyata berkesan.. Testimoni yg paling menyayat hati n paling aku ingt smpi skang adalah Bai.. Dialah 1st testimoni pertama yg aku baca dl..

Kalo bab sesuai atau x tu mmg ada org yg xsesuai mcm org yg tgh pregnant, org yg ada masalah tiroid dll. Ada juga yg xberkesan bg sesetengah org (bukan xberkesan, tp lmbt skit dr biasa). Misalnya kalo mengamalkan pil/suntikan perancang, pernah menjalani program penurunan berat badan dll. Kalo nk terang ni panjang lebo la... Gamaknya merah bijik mata membaca..heheh. Satu keistimewaan lg pasal JM5 ni ialah dia membantu dlm proses kesuburan wanita...pernah baca kat forum herba prima, ada yg yg kata dia mengandung after amalkan Jm5... xpecaya? baca sini

Tp bg aku, walopun aku mengamalkan suntikan perancang, tp berat aku tetap turun...ape yg penting kn ikut aturan makan dia...byk minum air.

Next entry nnt aku akan post pasal aturan makan JM5 ni...tunggu ye next entry nnt..

Oh ye, ade da member2 aku n mama aku yg nk dan yg da order kat aku JM5 ni..Aku bkn serius sgt nk jual JM5 ni...Blog nipun aku buat sbb nk share pengalaman aku sepanjang gn JM5..tp alang2 menyelam,ape salahnya minum sekali?tol kan?at least bley wat tambah2 duit poket...

Untuk maklumat lanjut leh la belek2 web herba prima..

*(xleh la nk upload gambo...lambat sgt..speed tenet kat umh ni slow je)

No comments:

Post a Comment