Sunday, June 7, 2009

JM5 di METRO


mmg da lama baca iklan kat METRO mengenai JM5 ni...tgk testimoni sume mcm gempaq2 belaka...ada yg turun berkilo2 cume dlm masa 3-4 mggu je..ni yg mencabar naluri nk mencuba..mama pun da cakap nk try gak..maklumla, dia kan jurulatih PLKN..nk kurang skit berat bdn bg cergas..after that, aku pun mula la search n selidik skit2 mengenai cara mkn, kesan sampingan kalo ada,cara amalkan...sesuai ke x utk aku yg menyusu baby ni..hmmm after selidik punya selidik aku pun puas hati, n da janji ngn mama nk bli JM5 after gaji bln ni...xsabar lak rasanya.pas ni nk cari dealer lak..huhu



ni gamba masa muda mudi...huhuh berat masa ni dlm 50 ke 55kg


2 gamba kat atas ni gamba masa aku tgh ngandung 8 bln. Berat masa ni 80kg..

ni gamba hari kedua aku melahirkan..

ni gamba terkini (8/6/09) berat semasa : 71kg

No comments:

Post a Comment